piątek, 1 marca 2013

Rozdział 7.

Teraz opisuję co działo się w pokoju Wiktorii.
Gdy już wrócili do pokoju, Robert zaproponował zakupy.
- To gdzie wybierasz ? ` uśmiechnął się Robert `
- Tam gdzie tanio ` zaśmiała się `
- Czyli do Reserved. ` uśmiechnął się `
- Tam jest drogo debilu !
- ja stawiam. ` Robert wyciągnął z kieszeni kluczyki od samochodu i wyszedł ` Idziesz ze mną ?
- Tak. ` uśmiechnęła się `
- No to rusz dupsko ! ` krzyknął i zaśmiał się `
- Boże, wszyscy mi mówią o dupie ! Co ja gruba jestem ? ` narzekała `
- Nie jesteś po prostu piękna ` uśmiechnął się `.
Wyszli oboje z pokoju i z hotelu, wsiedli do samochodu i ruszyli na zakupy.
- Ale na pewno stawiasz ?
- Tak, idę tam po to że by pójść podglądać cię w przymierzalni ` zaśmiał się `
- weź się ` Wiktoria walnęła Roberta w czoło `
- No co ? nie mogę, zabronisz mi ?
- Tak.
- Nie.
- Tak.
- NIE !! Bo pójdziesz spać do Vanesy i Przemka, a tam w nocy na pewno nie jest ciekawie ` uśmiechnął się `
- Tak na pewno, siedziała bym na fotelu i oglądała telewizję ` zaśmiała się `
- Jesteśmy ` uśmiechnął się ` Strzeż się mnie !
- Ha ha ha !  To nie było śmieszne…
- A właśnie że tak.
Weszli oboje do sklepu.
- Dzień dobry ` odezwała się Wika `
- Siema ! ` krzykną Lewy `
- Zamknij się ` cmoknęła go w pulik `  
- Dobra ` powiedział cicho `
- Popatrz, jaka super bluzka ! ` zaśmiała się `
- Super… Naprawdę super.
- Problem ? ` nadstawiła mu pięść do brody `
- Tak ! I co mi zrobisz ? ` zaśmiał się `  
- dam ci buzi za dobry gust ` zaśmiała się i cmoknęła go `
- Czyli że była brzydka ? ` zapytał `
- Tak ` zaśmiała się `
- No to teraz ja wybieram ! Idziemy do innego sklepu, albo do mojej szafy ! A więc do hotelu ` zaśmiał się `
- No ok ` uśmiechnęła się `
I pojechali do hotelu .
- Robert otworzył szybko drzwi i dał wiktorii koszulkę Polskiej Reprezentacji
- woow, na takie zakupy będę chciała codziennie ` zaśmiała się `
- No to super ! ` uśmiechnął się `
- Hmm… Wiesz na co mam ochotę ?
- Mam nadzieję że na to co myślę. ` Robert zaniósł Wiktorie do sypialni i zaczęli się całować `. 
___________________________________________________________
Sorki że taki krótki ale Wiktoria mnie popędzała :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz