wtorek, 26 lutego 2013

Rozdział 1.

Było ciepłe lato 2012 oczywiście emocje przy euro, Wybrałyśmy się więc z Wicią na działeczkę.
- Wiesz co  ? ` spytałam śmiejąc się `.
- Nieee ` poruszyła ramionami z uśmiechem `.
Ale wiem że coś głupiego.
- ` zaśmiałam się ` Że ty i Robert tworzyliście by dobrą parę…
- Przyjaciółka uderzyła mnie w głowę.  Jesteś Głupia i
Pusta Kochaniutka !!
- Tylko jestem z tobą szczera. ` uśmiechnęłam się do przyjaciółki `.
- Doszłyśmy już, gdzie masz klucze. ?
- Gdzie masz klucze ` przedrzeźniałam Wicie `.
W torebce..
- Brawo, myślałam że nie wzięłaś.
- Nie wiem jak ty ale ja przechodzę przez furtkę GÓRĄ.
- Spoko, ale masz nic nie mówić.
- Czy ja kiedy kolwiek wygadałam coś ` śmiejąc się przechodziłam przez furtkę`.
- Taak. ` zgasiła mnie Wika.`
- Dobra teraz biorę sprint a i będę pierwsza. ` wzięłam głęboki wdech i pobiegłam`.
- Wiesz że cię kocham. … NIE !!!??
- Yep Kochanie.
I dobiegłam pierwsza bo wiktorii nie chciało się ruszyc dupy.
- Wygrałam leniuchu.
- Taa już, ale ciekawe jak otworzysz drzwi bez mojej pomocy…
- A właśnie tak. ` Przekręciłam raz czy dwa i otworzyłam `.
- ALE JAK ?! ` Moja kumpela zrobiła wielkie oczyska i uśmiechnęła się `.
Bo myślisz o Przemku.
- Och, ach,ech. ` Rozebrałam się i wskoczyłam do basenu`.
- Poczekaj ! ` przyjaciółka również się rozebrała i wskoczyła. `…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz